Subject: FW: Paldiski Lõunadamas Kai tn ja Lõunasadama tee ristmik
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 15:27:58 +0300

_____

From: Peeter Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 2, 2025 9:08:08 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Paldiski Lõunadamas Kai tn ja Lõunasadama tee ristmik

Tere Priit,

Palun anna teada kellega me peaksime konsulteerima kas alloleval pildil
Paldiski Lõunasadamas asuva  punase ringiga tähistatud Lõunasadama tee ja
Kai tn ristmikule saaks panna foori.

Maaomandi mõttes on rismik küll meie maal, aga tegemist ikkagi avaliku
teega (Lõunasadama tee).

Probleem mida soovime lahendada on liiklusohutus.

Autolink on pöördunud meie poole palvega uurida kas saaks nimetatud
ristmikul rakendada foori süsteemi mis toimiks nö nõudepõhiselt
analoogselt jalakäijate fooriga.

Kai tn mööda toimub uute sõiduatode laadimine ja lossimine laevadele.
Autod liiguvad Autolink platsilt (vt pildil sinisega) üle Lõunasadama tee
Kai tn ja sealt edasi laeva.

Tegemist ei ole autodega reisijatega vaid autod kui kaup.

Laevade laadimisel ja lossimise ajal käib üle selle ristmiku tihe liiklus
kuna ülejäänud kauba vedu (rekkad) toimub samal ajal mööda Lõunasadama
teed

Rekkad ei pea tihti kinni kiiruse piirangust  40km/h Lõinasadama teel.

Kuna foori on vaja kasutada ainult nendel päevadel kui on sõiduautode laev
ja ainult nendel hetkedel kui järjekordne sõiduautode grupp jõuab
ristmikuni, siis

Meie hinnangul oleks sobivaim nõudepõhine foori lahendus ehk kui autode
grupp jõuab ristmikule vajutataks nuppu ja süttiks teatud ajaks roheline
tuli.

Kindlasti ei tohiks tekkida olukorda kus nõudepõhiselt saaks ühes suunas
lülitada foori roheliseks pikaks ajaks.

Sooviksime sinu Ametiga konsulteerida kas selline lahendus võiks tulla
kõnealla.

Lugupidamisega

Peeter Nõgu

infrastruktuuri divisjoni juht

AS Tallinna Sadam

Mob 51 47 218

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ts.ee/> www.ts.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.